שוב בנט נגד נתניהו: "רה"מ טועה לגבי שחרור מחבלים"

    "הוא גם אמר שמישהו מהליכוד הדליף מהקבינט. אני ביקשתי בדיקה גם בדרג המדיני וגם בדרג המקצועי כי ההדלפות לא מאפשרות הבעת עמדה חופשית. לא אשוחח פה על הדברים האלה. מה שאומרים בקבינט צריך להישאר שם"
    שלמה בן יוסף 1 Comment on שוב בנט נגד נתניהו: "רה"מ טועה לגבי שחרור מחבלים"

    דרש פוליגרף לכל שרי הקבינט כדי למצוא את המדליף • על דברי אייזנקוט: "אני מעריך את הרמטכ"ל ונותן לו גיבוי כי חיילים צריכים לפעול כדי לפגוע במי שמסכן חיים ולא לפגוע במי שלא מסכן חיים"

    נתניהו ובנט צילום: Haim Hornstein
    "הוא גם אמר שמישהו מהליכוד הדליף מהקבינט. אני ביקשתי בדיקה גם בדרג המדיני וגם בדרג המקצועי כי ההדלפות לא מאפשרות הבעת עמדה חופשית. לא אשוחח פה על הדברים האלה. מה שאומרים בקבינט צריך להישאר שם"
    13:59
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "להכפיל את הקרייה החסידית": שר השיכון ביקר בלוד ובקוממיות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך, נפתלי בנט, התראיין הערב ל"פגוש את העיתונות" בערוץ 2 והתייחס לשלל נושאים. במהלך הראיון התייחס בנט לדיווחים השונים כי הוא השר המדליף מדיוני הקבינט. בנט הכחיש והציג כראיה את דבריו של נתניהו באמרו כי הוא אינו השר שהדליף.
    בנט אף אמר כי יש לערוך בדיקת פוליגרף בה ישתתפו כל השרים. "ראש הממשלה עשה בצדק כשאמר שאני לא המדליף", אמר בנט לרינה מצליח. "הוא גם אמר שמישהו מהליכוד הדליף מהקבינט. אני ביקשתי בדיקה גם בדרג המדיני וגם בדרג המקצועי כי ההדלפות לא מאפשרות הבעת עמדה חופשית. לא אשוחח פה על הדברים האלה. מה שאומרים בקבינט צריך להישאר שם".
    עם זאת, טען בנט כי התנהלותו של נתניהו בסוגיית שחרור מחבלים היא טעות. "אני עובד לגופו של עניין עם ראש הממשלה. איפה שלטעמי הוא טועה, כמו בשחרור מחבלים, אני מביע את עמדתי".
    במהלך הראיון התייחס בנט לדברי הרמטכ"ל גבי איזנקוט שאמר כי מחבלים אינם צריכים לירות במחבלת בת 13 עם מספריים. "צה"ל לא פועל לפי סיסמאות כמו 'הקם להורגך השכם להורגו', אמר אייזנקוט ועורר סערה רבתי. "יש לנו לוחמים מוסריים", אמר בנט. "אני מעריך את הרמטכ"ל ונותן לו גיבוי כי חיילים צריכים לפעול כדי לפגוע במי שמסכן חיים ולא לפגוע במי שלא מסכן חיים. אם יש סכנת חיים פותחים באש ואם לא – לא צריך".


    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רשע!

      צה"ל לא פועל לפי סיסמאות הבא להורגך וכו'

      סיסמאות? רשע מרושע! דין תורתנו הקדושה!

      הוא יכול לומר שזה לא בדיוק הבא להורגך, אבל לומר כך? רשע! עפרא לפומיה!